We wtorek, 3 października, ogłoszono listę nominowanych kampanii, do tegorocznych Effie Awards. Wśród potencjalnych laureatów, kategorii Non Profit & Public Serivce, znalazła się kampania społeczna Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce”, zrealizowana we współpracy z Agencją Nie do Ogarnięcia.
Kolejna szansa dla kampanii “Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Jesteśmy bardzo podekscytowani wiadomością o nominacji do tak ważnej nagrody w świecie marketingu. To dla nas ważne, że nasza kampania “Nic co ludzkie nie jest nam obce” została zauważona i doceniona, dostając się do grona nominowanych. To nie tylko potwierdzenie skuteczności działań Fundacji Avalon na rzecz przełamywania stereotypów wokół niepełnosprawności i osób jej doświadczających, ale i dowód na to, że o ważnych społecznie tematach powinno się mówić w sposób nowoczesny, uniwersalny odbiegający od przyjętych klisz.
Helena Szczuka, kierowniczka działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 14 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.