Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
Kolejna nominacja dla “Nic co ludzkie nie jest nam obce” upewnia nas w tym, że kampanie społeczne Fundacji Avalon są niezwykle istotne dla społeczeństwa. Cieszymy się, że zmieniając wizerunek osób z niepełnosprawnościami, możemy być zauważeni w świecie marketingu. Nie zatrzymujemy się i stale rozwijamy naszą komunikację, aby była jak najbardziej atrakcyjna, edukacyjna i podążająca za trendami kampanii”
Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 14 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 400 mln.