Założenia i cele kampanii
Zaproszenie agencji do współpracy
Każda kampania daje nam poczucie sprawczości w temacie zmiany postrzegania niepełnosprawności i budowania społecznego rozumienia siebie nawzajem. Chcemy nakłaniać osoby z niepełnosprawnością do uczestniczenia w życiu społecznym i zawodowym, tym samym motywując je do aktywnego spędzania czasu, niezamykania się wyłącznie w domu z bliskimi.
- mówi Helena Szczuka-Kalenský, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, koordynatorka kampanii społecznych
Co roku przywiązujemy dużą wagę do wyboru agencji wspierającej nas w realizacji założeń kampanii. Oczywiście, spełnienie wymogów merytorycznych, technicznych czy realizacja założonych w media planie wskaźników dotarcia są niezwykle ważne, ale by kampania się powiodła musimy mieć obok siebie partnerów, którzy będą prawdziwie w nią zaangażowani, będą rozumieli naszą fundacyjną misję i będą mieli w sobie duże pokłady empatii oraz otwarte głowy na nasze pomysły.
- dodaje.
Potrzeba edukacji społecznej
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN, a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 15 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 420 mln.