Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
Kampania jako kolejny krok do zmiany społecznej
Do konkursu przystąpiło 8 agencji. Niektóre zgłoszenia zawierały więcej niż jedną linię kreatywną. Zadaniem Komisji było dokładne przeanalizowanie proponowanych rozwiązań nie tylko na poziomie idei, ale też w zakresie komunikacji, propozycji współprac czy media planu. Niestety nie wszystkie zgłoszenia były kompletne, niektóre prezentacje nie były też przygotowane zgodnie z zasadami dostępności cyfrowej. Dokonaliśmy wyboru i kampania wystartuje we wrześniu. Dzięki dofinansowaniu ze środków PFRON, po raz kolejny będziemy mogli wywierać wpływ na społeczeństwo w imię budowy wspólnoty opartej na różnorodności i wzajemnym szacunku. Będziemy zmieniać postrzeganie osób z niepełnosprawnościami, obalać stereotypy oraz działać na rzecz zmniejszenia dyskryminacji OzN na wielu płaszczyznach.
komentuje Helena Szczuka – Kalensky, kierowniczka działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN, a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 15 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 480 mln.